FOLLOWERS OF THE APOCALYPSE
O hlavních formách The Followers...
Aktivity Followers jsou rozvrženy tak, aby vyhovovaly pokud možno každému. Od jednoduchého sžití se s hodnotami Globálního myšlení - kdy necháme svůj život jinak zasvěcený zábavě a nicnedělání - zbavit všech bezohledností a krutostí, přes spontánní aktivity všeho druhu - udržování životního prostředí, agitace či cokoliv jiného, pozitivního - až po značně organizované celky, které mají jasný a pevný cíl své existence...
V podstatě můžeme rozčlenit na dva základní okruhy a to na Nezávislí - samostatnou a spontanní činnost podle vlastních zájmů, a na Organizace, které mají svůj vyšší zodpovědnější úkol. Tyto strukturované aktivity jinak bezstarostných a svobodomyslných Followers, mají své opodstatnění. Nikdy se například nejde osamělé, mírumilovné skupince vyrovnat těžce vyzbrojené invazi nějakých zpátečníků... Nejedná se však jen o násilníky, jsou v našem světě ( tedy v tom reálném, součastnosti ) i jevy, které nejsou tak otevřeně hrubé, jejich efekt je však na stejné bázi. Jistěže zde mluvíme o nástrojích Sytému, státu, církvích, armádách a dalších prostředcích, které náš život degradují. Cílem Organizací chaosu - jak nazýváme naše aktivity, při kterých se musíme přizpůsobit a část své volnosti obětovat vidině větší volnosti po našem úspěchu, vítězství - je vytvořit stabilní, rovnocenný a tedy právně nenapadnutelný subjekt, který dokáže přinést své ovoce, tam kde by Systém jakoukoliv slabší formu boje za Přirozená práva rozdrtil.
Ano, chápete dobře. Smyslem Organizací chaosu je postavit proti Systému a jeho nástrojům tytéž systémové prostředky, jen jich však využít k daleko ušlechtilejším cílům.
Co jsou spontánní aktivity Nezávislých Followers není potřeba sáhodlouze komentovat, spíše by nás mělo zajímat, proč se od přírody svobodomyslní lidé jako Followeři jsou, měli organizovat a to i do officiálně registrovaných celků.
Tyto aktivity vychází, jak je patrno, z nespokojenosti ze součastného stavu celého světa, z rozporu mezi jeho realitou a našimi představami, ideály, jak by vypadat měl. A protože jsme omezeni svou vlastní vůlí na zásadně spravedlivé a pokud možno mírumilovné formy revoluce - Globální revoluce - a zároveň jsme rozhodnuti dobít každé možné roviny, realizovat naše ideály, jsme vehnáni do úzké uličky výběru z několika či možná jediné účinné, tedy
smysluplné a zároveň i charakterově bezújmové formy.
Na jedné straně jsme konfrontováni filozofickým axiomem, že "pokud se něco dělá a nepřináší to žádný výsledek, pak se nedělá vlastně nic" - je to naše hrdost jenž se nespokojuje s pouhým žvatláním či házením kamení, my chceme své sny uvést ve skutečnost. Myslíme si totiž, že je to nejenom možné, ale že to tak má správně i být !
Na straně druhé, jak již bylo řečeno, se nechceme uchylovat k žádným takovým způsobům, které by byly pod naši úroveň. Za své vznešené pravdy a přirozená práva se odmítáme stydět či snad ponižovat. Nejsme jen plnohodnotní občané, jsme i lepší co do zásad, hodnot a skutků. To, že nás společenské řády v nichž žijeme utlačují, diskriminují a vykořisťují, jen dosvědčuje prohnilost světa, my své schopnosti přesto hodláme dokázat a pŕitom své zásady nezradit !
Mezi takové činy, jichž se nechceme dopustit patří i vnucování našich představ, ať jakkoliv správných, nikomu. Jistěže si budeme nadále myslet, že příroda je náš zdroj obživy a nikoliv civilizace, jak se domnívají lidé. Avšak naše láska k volnosti může být pro někoho nepohodlím.Nic naplat, že je to vlastně on, kdo ničí životní prostředí nás všech, tou svou civilizací, my si nechceme dovolit být takový jako oni! To platí i např. o pojídání masa. Právem silnějšího člověk týrá a masakruje slabší, bezbrané tvory ( a to převážně bíložravce!! ), ale představa, že bychom my právem silnějšího ( a to nejem fyzicky, ale především etikou ) měli zakazovat jíst maso, je proti přesvědčení, neboť člověk, který si neuvědomuje, že maso vlastně nepotřebuje, by strádal a strádal... a protože je to zákon přírody, jíst slabší, a nebyl by schopen svým myšlením přijít na to, že je vlastně tyran, pak by se příčil proti naší "nelidskosti" a ničil by náš systém, minimálně by nám otravoval vzduch svou nenávistí...
Takže násilím ne. Ale jak tedy, vždyť víme, že na jiný způsob, ale člověk neslyší, že kromě moci ani jinou autoritu neuznává.. A na to, abychom si svá práva ( člověk, jako každý jiný tvor má přírodou daný určitý životní prostor - zavšivená, přemnožená lidská společnost však celý rozkradla a brání jej silou a mocí! ) koupily, jsme jednak příliš nemajetní ( k nahromadění velkého majetku není zapotřebí jen chytrosti, nýbrž hlavně chytráctví ) a stejně bychom byly závislí na státu, jemuž bychom musely platit daně ( byly bychom nuceni na něj stejně dřít, otročit ač by nám nic nepřinášel ! ) a naše přírodou daná práva, by tak byla stejně hanobena.
Ovšem je pravda, že ne všichni daně platí! A též je pravda, že mnozí dostávají nám násilně odebrané peníze a my z nich nemáme vůbec, ale vůbec nic!
Jestliže systém si může dovolit toto, pak my podle pravidla přirozené spravedlnosti - oko za oko a facku výchovně k tomu - vycházející z naší rozumné přirozenosti, si nejenže můžeme dovolit totéž, my to dokonce udělat musíme už ve jménu našich ideálů a tak dokázat naši intelektuální úroveň. Jsme totiž vrchol evoluce co se humanismu a lidskosti vůbec týče! Proto musíme být i rovnocení ( rovnoprávní si prý už jsme ) co do životaschopnosti, být dost silní udržet se a rozvíjet se, aniž by došlo k újmě na našich zásadách. Jestliže bychom nebyly schopni samostatné existence, pak veškeré naše kritiky by byly jen pokrytectvím hlupáků! Ale to přece není pravda, že?!
Proti systému je tedy nutné použít stejných zbraní jako on používá proti nám. Jestliže pokrytecky tvrdí, že to je zušlechťování tvrdých přírodních zákonů, pak my musíme dokázat, že jsme stejně slušní ( alespoň, že je to v našich silách ), a přitom však nadále trvat na svých kritických názorech a zásadách!!
[ZPĚT]